OZNANILA na nedeljo Svete Trojice, 12. 6. 2022

DUH OZNANJA, KAR IMA SIN OD OČETA

Tisti čas je Jezus rekel svojim učencem:
»Še veliko vam imam povedati,
a zdaj tega ne morete nositi.
Ko pa pride on, Duh resnice,
vas bo uvedel v vso resnico,
ker ne bo govóril sam od sebe,
temveč bo povedal, kar bo slišal,
in oznanjal vam bo prihodnje reči.
Poveličal me bo, ker bo iz mojega jemal in vam oznanjal.
Vse, kar ima Oče, je moje,
zato sem vam rekel:
Iz mojega jemlje in vam bo oznanjal.«
(Jn 16,12-15)

Beseda – Sin, Jezus Kristus – bi imel še veliko za povedati, vendar apostoli še niso bili dovolj pripravljeni, saj so najprej morali biti napolnjeni s Svetim Duhom, ki jih je uvedel v vso resnico in jim oznanil prihodnje reči.
V moči Svetega Duha se pripravljamo na srečanje z Očetom in Sinom.
Gospod, uvedi me v resnico, da te bom mogel slaviti in častiti!

NAPOVEDNIK
Pri sv. maši ob 8.30 prepeva ŽUPNIJSKI PEVSKI ZBOR.

Pri sv. maši ob 10.00 prepeva otroški pevski zbor MEHURČKI pod vodstvom Fani Pečar.

Popoldne ob 16. uri je srečanje FRANČIŠKOVEGA SVETNEGA REDA.

V četrtek, 16. 6., je slovesni in zapovedani praznik SVETEGA REŠNJEGA TELESA IN KRVI. Maše so po nedeljskem redu.

V petek in soboto, 17. in 18. 6., poteka PRIPRAVA NA ZAKON.

Prihodnjo nedeljo, 19. 6., pri sv. maši ob 10.00 s petjem sodelujeta Sandra Vrbnjak in Klemen Sitar.

Prihodnjo nedeljo, 19. 6., ob 17. uri je srečanje ZAKONSKE SKUPINE JP2.

KATEHEZA
Danes je po sv. maši ob 10. uri podelitev veroučnih spričeval.

ANTONOVI KRUHKI, 13. 6.
Na praznik sv. Antona Padovanskega bomo pri dopoldanski in večerni sv. maši blagoslovili Antonove kruhke, ki si jih boste lahko vzeli domov.
Vsi darovi bodo namenjeni za delovanje župnijske Karitas. Bog povrni!

SVETO REŠNJE TELO IN KRI
Počastimo Jezusovo navzočnost v zakramentu sv. Rešnjega telesa in krvi – evharistije, ki je središče krščanske vere in zakramentalnega življenja vernih.
Praznik nima stalnega datuma, saj je določen glede na praznik velike noči in ga obhajamo v četrtek drugi teden po binkoštni nedelji.
Za zakrament evharistije so se v zgodovini Cerkve izoblikovali različni vidiki in različna imena. Jezus je pri zadnji večerji z učenci, pri kateri je kruh spremenil v svoje telo ter vino v svojo kri, postavil zakrament evharistije, njegovo obhajanje pa je od začetkov krščanstva razpoznavno znamenje kristjanov. Postavitve zakramenta evharistije se spominjamo pri vsaki maši, posebej tedaj, ko duhovnik izreka posvetilne besede nad kruhom in vinom. Kristjani verujemo, da kruh po prebistvenju (transsubstanciaciji) postane Jezusovo telo, vino pa Jezusova kri.
Posvečene hostije se hranijo v ciborijih, eno hostijo pa v običajno umetniško izdelani monštranci v tabernaklju. Namen hranjenja posvečenih hostij je dejstvo Jezusove trajne navzočnosti v zakramentalni obliki kot tudi možnost za češčenje. V naši baziliki je Najsvetejše izpostavljeno v češčenje vsak dan dopoldne in zvečer pred sv. mašo.

TELOVSKA PROCESIJA
Za praznik sv. Rešnjega telesa in krvi je v navadi postavljanje oltarjev, mimo katerih poteka TELOVSKA PROCESIJA. Duhovnika z monštranco spremljajo verniki in s tem izrazijo zunanjo versko pripadnost.
Pri nas bo procesija potekala po samostanskem križnem hodniku dopoldne po sv. maši ob 8.30 in zvečer po sv. maši ob 19h. Vabljeni!

VRTNICE 2022
V juniju pri sv. mašah prebiramo VRTNICE o Antonu Strletu in Jezusovem Srcu.

PAPEŽ FRANČIŠEK
Kateheza pri splošni avdienci,
8. junija 2022
Kako se ponovno roditi, če si star?

Jezus pravi Nikodemu, da se je treba »roditi od zgoraj«, če kdo hoče »videti Božje kraljestvo«. Ne gre za to, da bi ponovno začeli z rojstvom, ponovili naš prihod na svet, pri tem pa upali na novo reinkarnacijo, ki nam bo odprla naše možnosti za boljše življenje. To ponavljanje je brez smisla. Življenje izprazni vsakega smisla in ga izbriše, kot da bi bilo neuspešen eksperiment, iztrošena vrednota, zapravljena praznina. Ne, to ni to. Ponovno rojstvo, o katerem govori Jezus, je nekaj drugega. Življenje je dragoceno v Božjih očeh: opredeli nas kot stvaritve, ki jih On ljubi z nežnostjo. »Rojstvo od zgoraj«, ki nam omogoča, da »vstopimo« v Božje kraljestvo, je rojstvo v Duhu, prehod skozi vode proti obljubljeni deželi stvarstva, ki je spravljeno z Božjo ljubeznijo. Gre za rojstvo od zgoraj z Božjo milostjo. Ne gre za ponovno fizično rojstvo.
Nikodem narobe razume to rojstvo in kot dokaz njegove nemožnosti navede starost: človek se neizogibno stara, sanje o večni mladosti se dokončno odmaknejo, iztrošitev pa je izid vsakega rojstva v času. Kako si lahko kdo predstavlja usodo, ki ima obliko rojstva? Tako razmišlja Nikodem in ne najde načina, da bi razumel Jezusove besede. To ponovno rojstvo, kaj je? V luči Jezusove besede ga namreč lahko spremenimo v odkritje poslanstva, ki je lastno starosti.
Vir: www.vaticannews.va

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.